primavara

joi, 22 august 2013

Seturi "Fantasy"

La realizarea acestor seturi, mi-am propus sa incerc o combinatia intre accesorii metalice si panglici. Pentru asta am ales margele in culori cat mai expresive, din plastic, sticla ori pietre semipretioase, pe care le-am combinat cu lanturi argintii, prin care am trecut panglici in culori aferente. Majoritatea colierelor le-am facut de lungime medie, dar m-am gandit sa realizez si unul lung (cel cu aventurin), care arata la fel de bine :)
          

Iar tu, pe care il preferi?!..


~ 25 Ron fiecare
 

1 comentarii:

Dorina spunea...

Si aceste seturi cu panglica imi plac mult de tot, dar preferatele mele sunt cele pe verde si albastru...dar si cel pe visiniu si galben....ce mai ...toate sunt frumoase.....

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...